#1 2012-05-15 21:14:09

Kazue Ishikawa

http://i49.tinypic.com/dcsso7_th.png

Zarejestrowany: 2012-05-13
Posty: 84
Punktów :   

Zdolności Arrancarów


SONIDO
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20101006122655/bleach/pl/images/8/86/Sonido.gif
Sonido technika używana przez Arrancarów, która pozwala im poruszać się bardzo szybko. Szybkość jaką mogą osiągnąć jest porównywalna do tej w czasie używania Shunpo (Migotliwych Kroków, jak są nazywane w angielskim tłumaczeniu), które używają Shinigami. Mimo podobieństw do Shunpo, Sonído wydaje się bardziej instynktowne niż Shunpo bez wymaganego wcześniejszego treningu potrzebnego do jego używania. Dodatkowo wydaje inny dźwięk, zamiast cichych dźwięków (jakie towarzyszą przy używaniu Migotliwych Kroków), przy Sonído towarzyszy raczej głośny dźwięk.
Możliwość używania - Arrancar
Poziom 1 - Możliwość przemieszczenia się do 5m od obecnej lokacji. Umiejętność nie wymaga treningu.
Poziom 2 - Możliwość przemieszczenia się do 25m od obecnej Lokacji. Wymaga treningu oraz gotowości(MG pisze czy jesteś gotów)
Poziom 3 - Możliwość przemieszczenia się do 65m od obecnej Lokacji. Wymaga treningu oraz gotowości(MG pisze czy jesteś gotów)

Bala
http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20090817093014/bleach/pl/images/thumb/1/16/Yammy_Bala.jpg/190px-Yammy_Bala.jpg
Jest to technika Arancarów polegająca na utwardzeniu trochę Reiatsu używającego i wystrzelaniu jej następnie w formie potężnego pocisku ze swojej dłoni. Nie jest ona tak potężna jak Cero, za to pocisk porusza się 20 razy szybciej od niego.
Poziom 1 - Pocisk posiada średnią moc i zadaje lekkie obrażenia. Dodatkowo dłużej się go formuje.  Nie wymaga treningu.
Poziom 2 - Pocisk jest większy i bardziej widoczny, zadaje wrogowi bolesne obrażenia, dosyć szybko się przemieszcza.  Wymaga treningu oraz gotowości(MG pisze czy jesteś gotów)
Poziom 3 - Pocisk posiada ogromną moc, dostanie z niego może spowodować nawet złamanie pojedynczej kości. Leci bardzo szybko, toteż trudno wykonać unik. Wymaga treningu oraz gotowości(MG pisze czy jesteś gotów)

Cero
http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20100805210426/bleach/pl/images/b/bb/Cero.gif
Moc, siła, szybkość i pole rażenia zależy od siły duchowej użytkownika, a czasem umiejętności. Niektórzy Arrancarzy są zdolni zmieniać własne Cero. Ładowanie i wystrzelanie jest również bardzo zróżnicowane. Może spowodować zniszczenia na duże odległości.
Poziom 1 - Wymaga treningu oraz znania Bala na 1 poziomie. Wymaga 7 pkt celności.
Poziom 2 - Wymaga znania Bala na poziomie 2, Treningu oraz Gotowości. Wymaga 10 pkt celności.
Poziom 3 - Wymaga znania Bala na poziomie 3, Treningu oraz Gotowości. Wymaga 20 pkt Celności.



Garganta
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20110421223334/bleach/pl/images/1/17/Garganta.gif
To duchowy szlak łączący łączący Hueco Mundo z pozostałymi światami. Poza Światem Żywych i Soul Society, można również utworzyć Gargantę w Dangai. W środku znajduje się nieustanie wirująca energia, którą użytkownik musi utwardzić.

Wymagania
Siła: 15
Zwinność: 15



Hierro
http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100823020916/bleach/pl/images/thumb/c/c3/Grimmjow_Hierro.jpg/190px-Grimmjow_Hierro.jpg
Jest to technika Arrancarów, w której Reiryoku użytkownika zagęszcza się, tworząc twardą jak stal skórę zdolną zablokować Zanpakutō. Pozwala to walczyć z używającymi mieczy Shinigami gołymi rękoma.

Wymagania
Siła: 20
Reakcja: 10

Offline

 
Toplista gier PBF Toplista Anime Strefa PBF - Toplista gier PBF

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plbasset charakter