#1 2012-05-14 20:41:29

Sai Akuto

http://i47.tinypic.com/zuj9eo_th.png

Zarejestrowany: 2012-05-14
Posty: 26
Punktów :   

Umiejętności

Shinigami

Zanpaktou
http://desmond.imageshack.us/Himg259/scaled.php?server=259&filename=isshinszanpakuto.png&res=landing
Zanpakutou jest to rodzaj miecza używanego przez Shinigami, Arrancarów i Vizardów. Sztuka władania nim nazywana jest Zanjutsu. Miecze te są odzwierciedleniem duszy i mocy Shinigami. Są również wyjątkowe pod tym względem, że mają własną świadomość. Imię Zanpakutou, które właściciel musi poznać by móc korzystać z mocy broni, jest także imieniem ducha zamieszkującego w przedmiocie. To właśnie ten duch decyduje czy właściciel jest godny jego mocy. Duch Zanpaktou może być widziany tylko i wyłącznie przez właściciela danej broni. W dodatku może go widywać tylko w swoim "Wewnętrznym Świecie", gdzie może zostać ściągnięty przez swojego ducha lub po prostu przez medytację. "Wewnętrzny świat" jest inny dla każdego Shinigami.
Zanpaktou jest w stanie przyjąć dwie formy. Ich wygląd zależy od umiejętności i oczywiście duszy Shinigami. W końcu każdy Zanpaktou jest odzwierciedleniem duszy innego Bożka Śmierci. A te formy to:

Shikai (Uwolnienie)
http://desmond.imageshack.us/Himg35/scaled.php?server=35&filename=bleachzangetsu0025.png&res=landing
Shikai jest to pierwsze stadium jakie może osiągnąć bron Shinigami. Aby je osiągnąć trzeba poznać imię swojej broni. Nie jest to jednak takie proste jak to się może wydawać. By to zrobić Shinigami musi żyć w harmonii ze swoim Zanpaktou dopiero wtedy może duch mu je zdradzi. Gdy jednak pozna już to imię może zmieniać formę swojej broni w dowolnym momencie poprzez wypowiedzenie imienia poprzedzonego specjalną komendą. Jedynie bardzo doświadczeni Shinigami potrafią przejść w Shikai nie wypowiadając żadnej komendy.
Po przejściu w tę formę miecz zyskuje specjalne, specyficzne dla siebie zdolności. Niektóre z nich są aktywowane specjalną komendą w innych przypadkach mogą to być po prostu umiejętności bierne. Ale to zależy już od samego Zanpakutou.

Bankai (Rozpostarcie)
http://desmond.imageshack.us/Himg220/scaled.php?server=220&filename=19156ikkakubankai.png&res=landing
Bankai jest to druga i jednocześnie ostatnia forma jaką może osiągnąć Zanpaktou. By je osiągnąć Shinigami musi zmusić swojego ducha do materializacji w żywych. Jest to konieczny wrunek, który trzeba spełnić by osiągnąć Bankai. Cały trening trwa zazwyczaj 10 lat lub nawet więcej. Nawet jeśli Shinigami uda się opanować nową formę broni jest to zupełnie inna bron i trzeba się jeszcze nauczyć nią posługiwać. Miecz w nowej formie zyskuje siłę nawet 5-10 razy większą niż w formie Shikai. Nie dziwne więc, że jego trening jest ciężki i zazwyczaj niebezpieczny. Nawet jeśli są to prawie te same zdolności co w Shikai są one o wiele potężniejsze i czasami różnią się zaledwie minimalnie. Bywają jednak takie Zanpaktou, które w swojej ostatecznej formie nabierają zupełnie innych umiejętności.

Vizard
http://desmond.imageshack.us/Himg444/scaled.php?server=444&filename=259c.png&res=landing
Może się nim stać Zastępczy Shinigami. Zyskuje on moc Hollow'ów i potrafi używać Hollowfikacji w celu zwiększenia swojej mocy. Warto też dodać, że w przeciwieństwie do Arrancar'ów nie posiadają oni dziur Hollow'ów. Vizardzi tak samo jak Shinigami korzystają z Zanpaktou, z jego Shikai i Bankai. W dodatku potrafią zakładać specjalne maski, które zwiększają ich moc i pozwalają przekroczyć limity. Każdy Vizard ma inną maskę, gdy ma ja założoną posiada niektóre moce demonów. Potrafią na przykład atakować czerwonym promieniem Hollow'ów - Cero.

Kidou
http://desmond.imageshack.us/Himg193/scaled.php?server=193&filename=bakudono61.png&res=landing
Kidou to technika używana przez Shinigami, która pozwala skupić swoją energię duchową do różnych zaklęć. Magia ta ma różne zastosowania - lecznicze, obronne lub po prostu do walki. Zaklęcia są ponumerowane od 1 do 99, im większy numer zaklęcia tym jest silniejsze a co za tym idzie - trudniej je wykonać. Do rzucenia zaklęcia Shinigami musi poznać specjalną inkantację, która często jest bardzo długa. Można to jednak ominąć specjalną techniką, która pozwala rzucać zaklęcia bez wypowiadanie owej inkantacji, co w czasie walki może uratować życie. Tak jak to już pisałem, siła zaklęcia zależy przede wszystkim od poziomu zaklęcia, jednak jego końcowy efekt zależy od siły użytkownika. Np. Gdy niskopoziomowe zaklęcie zostanie użyte przez Kapitana to będzie ono znacznie silniejsze gdy użyje je jakiś przeciętny Shinigami - logiczne. Kidou dzielą się na trzy grupy:
- Bakudou (Droga Przywiązania) - zaklęcia obronne.
- Hadou (Droga Zniszczenia) - czyli wszystkie zaklęcia przeznaczone do destrukcji, miażdżenia etc.
- Lecznicze - chyba nie muszę tłumaczyć...

Quincy

Kojaku
http://desmond.imageshack.us/Himg854/scaled.php?server=854&filename=quincybleach.png&res=landing
Quincy mają zdolność, by stworzyć duchowy łuk a następnie duchowych strzał na wcześniej wygenerowanej broni przy pomocy krzyża Quincy lub pentagramu. Łuk jak i strzały wykonane są z Reiryoku, które właściciel pochłania z otoczenia. Broń utrzymuje się tak długa jak długo użytkownikowi starcza wytrzymałości. Łuk powstaje poprzez zgromadzenie energii duchowej w krzyży Quincy, który trzymany jest w zazwyczaj w prawej ręce. Strzały z takiego łuku są w stanie zabijać istoty duchowe typu Hollow'y. Wygląd łuku jest zależny od właściciela i zmienia się wraz ze wzrostem jego siły.


Seele Schneider
http://desmond.imageshack.us/Himg804/scaled.php?server=804&filename=uryuseeleschneider.png&res=landing
Oprócz łuków Quincy używają specjalnych mieczy - Seele Schneider. Urządzeniem tym można walczyć równie dobrze na dystans, ale stworzone zostało do zupełnie innego celu, a mianowicie do pochłaniania Reiatsu z otoczenia. Jeżeli chodzi o to, to jest chyba najlepsze do tego narzędzie. Samo ostrze działa jak piła łańcuchowa rozluźniając cząsteczki duchowe co ułatwia ich wykradanie. Broń jest zbudowana z Reishi, który stale wokoło się obraca 3 000 000 razy na sekundę. Im broń ta pochłonie więcej cząsteczek z otoczenia tym staje się silniejsza. W dodatku jak już pisałem służyć może za miecz do walki w zwarciu, a w dodatku to są Quincy więc nie może zabraknąć tu funkcji potężnej strzały.

Pochłanianie Energi
Jest to wyjątkowa umiejętność jaką posiadają Quincy. Polega ona na pochłanianiu energii duchowej z atmosfery i odnawiają tym samym swoją energię. Łatwiej dla nich jest pochłaniać ją w Soul Society lub Hueco Mundo, gdyż są to światy wyższym stężeniu cząsteczek duchowych. Doświadczeniu już Quincy nie odczuwa różnicy pomiędzy cząstkami duchowymi i duchową energią jako źródła energii, wszystko mu jedno czy używa to czy to. Quincy pochłoniętą energią mogą dowolnie manipulować, tworzyć łuki i strzały oszczęzająć własną energię, wykorzystać ją do Seele Schneider lub po prostu odnowić zużytą w walce energię duchową.

Fullbringer

Fullbring (jap. Pełne Dostosowanie)
http://desmond.imageshack.us/Himg208/scaled.php?server=208&filename=ichigofullbringbyaleman.png&res=landing
Ludzie, których rodzice zostali zaatakowanie przez Hollow'ów jeszcze przed narodzinami. Takie dziecko, którego rodzic przeżył taki atak rodzi się z częścią mocą Hollow'ów. Zdolność jaką jest Fullbring można rozwijać zaledwie do pewnego poziomu. Później nie da się tego zrobić bardziej. Gdy Fullbring osiągnie swój pełen potencjał następuje gwałtowny wybuch energii, który może spowodować zranienie ciała użytkownika i innych ludzi stojących w pobliżu. Fullbrinerzy mogą przekazywać moc między sobą. Gdy jeden Fullbringer zginie wszystkie ślady po jego zdolności znikają. Fullbring jest najczęściej używany na jakim obiekcie, którego osoba dażą dużą sympatią lub sentymentem. Potrafi zmienić jego wygląd, który jest inny w przypadku każdego Fullbrinera.
Fullbring dzieli się na trzy poziomy:
Pierwszym z nich jest Wstępne Dopasowanie - na tym poziomie Fullbring jest jeszcze nie pełny, jest to poziom jaki mają nowicjusze.
Drugi to Dostosowanie - teraz Fullbring jest silniejsze niż poziom pierwszy co nie zmienia faktu, że jeszcze dużo brakuje mu do doskonałości.
Trzeci ostatni poziom - Pełne dostosowanie - jest to maksymalny poziom jaki może osiągnąć Fullbring. Gdy osiągnie się ten poziom nie można rozwinąć go już bardziej.

Manipulacja duszami
Fullbringerzy potrafią manipulować duszami w każdym obiekcie. Nie ważne co to za obiekt, oni z każdego przedmiotu potrafią wyciągnąć duszę. Potrafią na przykład wyciągnąć duszę z wody by ta sama się poruszała w powietrzu. Mogą  Wyciągnąć duszę z asfaltu by ten stał się bardziej elastyczny i można było skakać na nim na duże wysokości lub nawet wyciągnąć duszę z dużej powierzchni wody by można było się po niej poruszać. Dzięki tej umiejętności mogą wykorzystać wszystko, całe otoczenie do walki z wrogiem. Ale cel w jakim będą używać tę umiejętność, czy będzie to walka a może co innego to już zależy od Fullbringera.

Hollow

Cero
http://desmond.imageshack.us/Himg853/scaled.php?server=853&filename=144257hollowinside035.png&res=landing
Jest to zdolność używana przez Hollow'y, Arrancar'ów i Vizard'ów. Polega na wystrzeleniu czerwonej energii przypominającą ogień, o destrukcyjnej mocy. W większości przypadków wystrzeliwane z ust, jednak nie jest to reguła. Może być używane z ręki, palca i jakiejkolwiek części ciała. Siła i kolor Cero zależy tylko i wyłącznie od użytkownika. Siła promienia zależy przede wszystkim od energii duchowej postaci, tym ona silniejsza nym silniejsze Cero. Od tego zależy również szybkość i pole rażenia. Niekiedy wymagają one długotrwałego ładowania, a w innych przypadkach są one wystrzeliwane natychmiastowo. No ale to wszystko zależne od tego jak silny jest użytkownik.

Wyczuwanie dusz
http://desmond.imageshack.us/Himg13/scaled.php?server=13&filename=hollow2.png&res=landing
Jest to zdolność używana przez Hollow'y. Potrafią one dzięki niej wyczuwać dusze nawet ze znaczących odległości. Przydaje się im przede wszystkim do znajdowania pożywienia, dlatego, że Hollow'y odczuwają wieczny głód ta umiejętność jest szczególnie dla nich pożyteczna.

Regeneracja
http://desmond.imageshack.us/Himg194/scaled.php?server=194&filename=acidwirewithorihime.png&res=landing
Regeneracja jest specjalną zdolnością jaką opanowały Hollow'y. Potrafią one regenerować swoje ciało po uszkodzeniach. Obejmuje to od najmniejszej ranki do odciętej kończyny. Jedynym wyjątkiem jest maska, gdy ta ulegnie poważniejszemu zniszczeniu nie może zostać zregenerowana. Regeneracja odbywa się poprzez zjadanie ludzkich dusz, których w świecie żywych jest pełno i nie trudno je znaleźć. 

Arrancar

Resurrección
http://desmond.imageshack.us/Himg88/scaled.php?server=88&filename=277s.png&res=landing
Jest to odmiana Zanpaktou Shinigami z tą tylko różnicą, że podczas uwolnienia nie zmienia się tylko miecz ale cały właściciel. Po uwolnieniu Arrancar ze swojej człowiekowatej postaci zmienia się w dawną postać swojego Hollow'a, którego zapieczętował w mieczu. Zmiana nie jest pełna tzn. nie zmienia się w tego samego idealnego Hollow'a tylko robi to w nieznacznej części pozostając po trochu człowiekeim. Broń w zapieczętowanej postaci w ich przypadku może być cokolwiek od katany po włócznię. Po uwolnieniu mocy z miecz są oni w stanie używać swoich dawnych mocy. Zwiększa się przy tym również ich siła, szybkość, wytrzymałość etc. i niekiedy zyskują oni zupełnie nowe zdolności, bądź bronie, co wcześniej. I w tym przypadku forma po uwolnieniu jest inna dla każdego Arrancara, no w końcu odzwierciedla formę Hollow'a a każdy Hollow jest inny.

Cero
http://desmond.imageshack.us/Himg42/scaled.php?server=42&filename=grimmjowvsichigogrimmjo.png&res=landing
Jest to zdolność używana przez Hollow'y, Arrancar'ów i Vizard'ów. Polega na wystrzeleniu czerwonej energii przypominającą ogień, o destrukcyjnej mocy. W większości przypadków wystrzeliwane z ust, jednak nie jest to reguła. Może być używane z ręki, palca i jakiejkolwiek części ciała. Siła i kolor Cero zależy tylko i wyłącznie od użytkownika. Siła promienia zależy przede wszystkim od energii duchowej postaci, tym ona silniejsza nym silniejsze Cero. Od tego zależy również szybkość i pole rażenia. Niekiedy wymagają one długotrwałego ładowania, a w innych przypadkach są one wystrzeliwane natychmiastowo. No ale to wszystko zależne od tego jak silny jest użytkownik.

Hierro
http://desmond.imageshack.us/Himg268/scaled.php?server=268&filename=grimmjowhierro.png&res=landing
Jest to żelazna skóra Arrancarów. W technice tej Reiryoku użytkownika zagęszcza się i tworzy twardą powłokę na skórze zdolną nawet do zablokowania Zanpaktou gołą ręką. Moc Hierro zależy od energii duchowej jaką posiada Arrancar oraz od jego naturalnych umiejętności.

Ostatnio edytowany przez Sai Akuto (2012-05-17 15:21:52)


http://desmond.imageshack.us/Himg18/scaled.php?server=18&filename=sygnaqa.png&res=landing

Offline

 
Toplista gier PBF Toplista Anime Strefa PBF - Toplista gier PBF

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plbasset charakter